ڪيليفورنيا: سماجي رابطن واري ويب سائيٽ فيس بڪ لائيو شاپنگ فيچر ختم ڪرڻ جو اعلان ڪري ڇڏيو آهي

 

صارفين هاڻي 1 آڪٽوبر کان پليٽ فارم تي ڪنهن به نئين يا شيڊول لائيو شاپنگ ايونٽس جي ميزباني ڪرڻ جي قابل نه هوندا،

هڪ بلاگ پوسٽ ۾ هڪ اعلان ۾، ڪمپني چيو ته ان قدم جو مقصد ريلز ڏانهن ڌيان ڏيڻ جو مقصد آهي. ڪمپني موجب پهرين آڪٽوبر کان پوءِ فيس بڪ لائيو کي لائيو ايونٽس نشر ڪرڻ لاءِ استعمال ڪيو ويندو پر صارفين پنهنجي فيس بوڪ لائيو وڊيوز ۾ پنهنجي پراڊڪٽ جي پلي لسٽ ٺاهي يا پروڊڪٽس کي ٽيگ نه ڪري سگهندا

 

ٽيڪ نيوز ويب سائيٽ TechCrunch جي مطابق فيس بڪ لائيو اسٽريم وڊيو فيچر ٻه سال اڳ متعارف ڪرايو ويو هو جنهن کي ٺاهيندڙن ۽ برانڊز کي پنهنجون پراڊڪٽس وڪرو ڪرڻ ۽ صارفين سان سڌو رابطو ڪرڻ ۾ مدد ڏيڻ لاءِ ٺاهيو ويو هو، پر صارفين جي رجحان ۽ ڪمپني فيس بوڪ ۽ انسٽاگرام ٻنهي تي ريل تي ڌيان ڏئي رهي آهي. مختصر فارم ويڊيوز ۾ وڌندڙ دلچسپي